۲۷ حقیقت در مورد ویدیو و ویدیو مارکتینگ در سال ۲۰۱۷

استفاده از ویدیو به اشکال مختلف تقریباً به رکن اساسی بازاریابی محتوایی بدل شده است. هنوز ویدیو نساخته اید؟ هنوز رشد محبوبیت ویدیو را برای مارکتینگ در نظر نگرفته اید؟ در این مطلب به شما ۲۷ حقیقت را که باید درباره ویدیو در سال ۲۰۱۷ بدانید را به شما می گوییم.

  1. تا سال ۲۰۱۷ نزدیک به ۷۴% از ترافیک اینترنت دنیا را ویدیو تشکیل خواهد داد (KPCB)
  2. ۵۵% از مردم هرروز به صورت آنلاین ویدیو تماشا می کنند. (MWP)
  3. ۶۵% درصد از بازدید کنندگان بیشتر از سه چهارم از یک ویدیو را می بینند. (Syndacast)
  4. .۸۵% از ویدیو های فیس‌بوک بدون صدا دیده می شوند ( Digiday)
  5. ۵۹% از مدیران معتقدند اگر یک موضوع همزمان به صورت متن و ویدیو در دسترس باشد آنها به ویدیو علاقه بیشتری نشان می دهند (MWP)
  6. ۵۴% از مدیران ارشد ویدیو هایی که مربوط به کارشان می شود را با همکارانشان به اشتراک می گذارند (Tubular insights)
  7. ۵۲% از مدیران بازاریابی معتقدند ویدیو تاثیر زیادی در برندینگ و تصویر سازی مناسب از برندشان دارد
  8. استفاده از عبارت “ویدیو ” در موضوع یک ایمیل باعث می شود تا سرعت باز کردن ایمیل ۱۹% افزایش یابد
  9. گذاشتن ویدیو در صفحه اول یا Landing Page می تواند نرخ تبدیل را تا ۸۰% بالا ببرد
  10. تقریباً ۵۰% از کاربران اینترنت ابتدا به دنبال ویدیوی محصولی که قصد خرید آنرا دارند می گردند و سپس به فروشگاه تامین کننده آن محصول مراجعه می کنند
  11. از هر ۵ مصرف کننده ۴ نفر بر این باورند که دیدن یک ویدیو دمو در تصمیم گیری به آنها کمک می کند
  12. خریداران آنلاینی که ویدیو دمو می بینند ۱٫۸ برابر آنهایی که دمو را ندیده اند علاقه بیشتری به خرید دارند
  13. تعداد کسانی که ترجیح می دهند یک ویدیو ببینند در برابر کسانی که ترجیح می دهند بخوانند ۴ برابر است
  14. یوتیوب بیشتر از یک میلیارد کاربر دارد. تقریبا یک سوم تعداد کل کاربران اینترنت در دنیا
  15. ۴۸% از مدیران بازاریابی برنامه دارند تا در سال آینده یوتیوب را به محتوای استراتژیک خود اضافه کنند
  16. نزدیک به دو سوم از کاربران ویدیو های زیر یک دقیقه را ترجیح میدهند
  17. ۵۰۰ میلیون نفر هر روز در فیسبوک ویدیو می بینند
  18. ۴۵% از افراد بیشتر از یک ساعت در هفته ویدیو های یوتیوب را تماشا می کنند
  19. کاربران اسنپ چت روزانه ۱۰ میلیارد ویدیو می بینند
  20. ۸۲% از کاربران در توییتر محتوای ویدیویی تماشا می کنند
  21. ۴۳% از بازاریاب ها می گویند موانعی مانند زمان، منابع و بودجه مانع از ویدیو مارکتینگ آنها شده است
  22. دو سوم ازکاربران حساب های غیر رایگان یوتیوب روی دستگاه هایی غیر از کامپیوتر ویدیو می بینند
  23. از هر ۱۰ نفر ۸ نفر بین سن ۱۸ تا ۴۹ سال حداقل ماهی ۱ بار یک ویدیو در یوتیوب تماشا می کند
  24. ۵۲% از بازاریابان حرفه ای در سراسر دنیا ویدیو را دارای بالاترین نرخ تبدیل (ROI) در میان انواع محتوا می دانند
  25. بازاریاب هایی که از ویدیو استفاده می کنند ۴۹% سریعتر از بقیه رشد درآمد خواهند داشت
  26.  ۵۵% از مردم به طور مسمتر از محتوای ویدیویی استفاده می کنند
  27. افراد به صورت میانگین ۲٫۶ برابر بیشتر وقت برای صفحاتی می گذارند که دارای محتوای ویدیویی است

بلاگ های ویدیویی راهی مناسب است تا نه تنها ویدیو مارکتینگ موفقی داشته باشید، بلکه راهی است برای برقراری ارتباط بیشتر با مشتریان و در نهایت  تبدیل آنها به مشتری های دائمی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *